Hírek

Brandcoaching az AMC Networks számára

Brandcoaching az AMC Networks számára

17.01.2017.

A piaci verseny, az üzleti modellek változása szükségessé teszi a médiavállalatoknál is, hogy ne csak termékekben, szolgáltatásokban gondolkodjanak a dolgozók, hanem a napi munkát branding szemlélettel tegyék, még akkor is, ha nincs közvetlenül marketing érintettségük.

Az AMC Networks programing kollégái számára tartott inspiráló brandcoachingot a BrandTrend két társulajdonos-márkatanácsadója dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András.

„Pavarotti a pályája derekán is járt énektanárhoz. Pedig az ő technikáját nem sokan kérdőjelezték meg. Egy televíziós márkánál is napi szinten kell a műsorszerkesztő és vásárló szakembereknek bizonyítani a nézők felé. A „brandcoaching” szeminárium segített megerősíteni szakembereink elméleti tudását, ami a napi döntéshozatalban hasznos segítség lesz számukra.”
(Málnay B. Levente, AMC Networks International – Central Europe vezérigazgató)

SUNDANCETV-Logo-New

 

Author: