Hírek

BrandTrend előadás a Napi Gazdaság CSR konferenciáján

BrandTrend előadás a Napi Gazdaság CSR konferenciáján

27.05.2015.

Május 26-án “CSV-Fenntartható üzleti modell – Mi következik a CSR után?” címmel rendezett konferenciát a Marriott Hotel-ben a Napi Gazdaság.

Szakmai együttműködő partnerként a vezető előadásra a BrandTrend-et kérték fel.

Az előadás címe: “Do You really want to change the world?”

Az előadásban többek között elhangzott, hogy a fenntarthatóság kérdésének a leghangsúlyosabb szereplői jelenlegi befolyásuknál fogva a vállalatok, de az érintettek az értékteremtés szempontjából egyre fontosabbak lesznek, ezért a vállalatok felelős működése ma már az adott márka sikerének az egyik fontos tényezője. A fenntarthatósági célok márkastratégiába integrálásával a CSR-tevékenység valódi és hiteles társadalmi befektetéssé válik, mely hosszútávon a vállalat, a márka értékének növeléséhez járul hozzá.

A BrandTrend  a „Sustainability Circle” modelljéről, az értékalapú dialógus fontosságáról a 2015-ös World CSR Congress-után Magyarországon itt beszélt először.

IMG_3969
(Fotó: Napi Gazdaság )

Author: