brandfest

17/09/08

BrandTrend médiapartnerség és előadás a BrandFestiválon

dr. Jánosy Zsuzsanna, társtulajdonos, márkatanácsadó előadása a BrandFestival-on.

world-csr-omv-lidl-2017

17/04/06

2017-ben is sikeres pályázatok a World CSR Congress-en

Az Indiában februárban megrendezett World CSR Congress-en idén Magyarországról a Lidl és az OMV nyert Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerést. A nemzetközi díjak elnyeréséhez a pályázatokat a BrandTrend ügynökség készítette elő.

17554007_1324747957604167_3742866438919853623_n

17/04/02

Új BrandTrend könyv márkákról

Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András szerzőségével májusban a boltokban

#generationen

17/02/20

Brandfilm az SKN St. Pölten-nek

Minket, ezzel Magyarországot nemcsak költségcsökkentés miatt, hanem a kreatív és gyártási munkák minősége miatt választanak külfödön. Brandfilm arról, hová tartunk, és kik vagyunk, hisz nemcsak a gólok hozzák a profitot, hanem a kapcsolat a márka és az érintettek közt....

KA-Client1

17/01/28

Szakértő eseményen szakértő részvétel

A VIII. Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban konferencián és gálán ismét átadták az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak járó díjakat és elismeréseket. Az ünnepi, szakmai eseményt szakmai moderátor támogatta. Kőszegi András, BrandTrend

brandbook

17/01/17

Márkabiblia az SKN St. Pöltennek

Világszerte 11 főből álló csapatok futkároznak a gyepen, millók kisérik figyelemmel, a világ vezető márkái támogatásával. A sportklubok beágyazva egy társadalomba, saját brandsztorival, értékekkel tradícionális, és vagy innovatív szervezetekként, sőt már sportvállalatokként működnek. Első alkalommal fordult elő, hogy bundesliga...

SUNDANCETV-Logo-New

17/01/17

Brandcoaching az AMC Networks számára

A piaci verseny, az üzleti modellek változása szükségessé teszi a médiavállalatoknál is, hogy ne csak termékekben, szolgáltatásokban gondolkodjanak a dolgozók, hanem a napi munkát branding szemlélettel tegyék, még akkor is, ha nincs közvetlenül marketing érintettségük. Az AMC Networks programing...

maf

16/10/13

BrandTrend a Magyar Adományozói Fórum Konferenciáján

Sustainable Leadership témában előadást tartott Dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend társtulajdonosa ma az Eiffel Palace Konferenciaközpontban. A kisközösségekkel való együttműködés, a társadalmi befektetések témája, és a valós közös értékteremtés és kommunikációja több mint 200 részt vevőt vonzott a MAF...

brandtrend-vg-branding-dialog

16/06/28

Világgazdaság és márka a BrandTrend-del

A gazdaság húzóerejeként lépnek fel és gyakran állami feladatokat vállalnak fel erős és felelős márkák a hazai és a globális társadalmi és gazdasági életben egyaránt. Magyarország ezen a területen több deficittel, de sok következetesen építkező sikeres márkával is rendelkezik....

fifteen-seconds

16/06/21

A kezdetektől BrandTrend partnerség Graz-ban

Tudást exportálunk és importálunk. A BrandTrend ismét találkozott és beszélgetett a világ elkövetkező időszakát befolyásoló márkáival és személyiségeivel.  

brandtrend-sport-marka-koszegi-andras

16/03/21

BrandTrend sport márkaépítés a TV2 Mokkában

A közelgő futball Európa-bajnokság miatt szinte mindenki focilázban ég, de e közben is miért fontos a sportklubok számára a márkaépítés akár itthon, akár külföldön? A sport elsősorban szellemi fogalom. Egy sportcsapat a társadalom kicsinyített képe. A mérkőzés pedig az életért...

mumbai-ceremony-csr

16/02/21

Négy vállalattal pályázott a BrandTrend

Az Indiában megrendezett World CSR Day-en az E.ON, a HELL ENERGY, a LIDL és a Richter Gedeon szintén nyertek Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerést. A nemzetközi díjak elnyeréséhez a pályázatokat a BrandTrend ügynökség készítette elő.

awards-brandtrend-mumbai

16/02/21

A BrandTrend az elsők között

Global CSR Excellence and Leadership Awards elismerést nyert a BrandTrend az Indiában megrendezett World CSR Day-en. A BrandTrend az első magyar vállalat, mely ezt a rangos nemzetközi  díjat megkapta. Kőszegi András, BrandTrend, ügyvezető-társtulajdonos Dr. R. L. Bhatia, Founder World CSR Day, World CSR Congress...

janossy-world-csr-congress-prezi

16/02/18

2016-ban is BrandTrend előadás Indiában a World CSR Congress-en

2016. február 18-án ismét Indiában került megrendezésre a World CSR Day. A  fenntarthatósági konferencián Magyarországról a BrandTrend márkatanácsadó vállalat, dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András tulajdonos ügyvezetők “Minden változik” címmel tartottak előadást. Kőszegi András és dr. Jánosy Zsuzsanna, BrandTrend...

bubee-brandtrend-tv2-mokka

15/12/07

Bubee és a BrandTrend a TV2 Mokkában

A fiatalokat megszólító márkák gyakran megfeledkeznek a fenntarthatóságról, mert azt unalmasnak és nehezen kommunikálhatónak tartják. A Bubee hosszútávon gondolkodik, ezért a terméken túl már a kezdetek óta nagy figyelmet fordít a fenntarthatósági értékekre, folyamatokra. A Bubee egy vadonatúj, 100...

janosy-koszegi-brandtrend-st-poelten

15/11/26

A BrandTrend idén is résztvett a Kreativ Wirtschafts Kongress-en.

A kreativitás a gazdaság motorja. A kreatív eredmények és az innovációk egyre inkább a legfontosabb tényezők, amellyel minden iparágban biztosítani lehet a sikeres vállalatok nagyobb esélyét a versenyben. A kreativitás olyan a vállalkozások számára, mint a pacemaker. Fontosnak tartjuk, hogy...

koszegi-andras-lifenetwork

15/11/09

BrandTrend a személyes márkázásról Szily Nórával és Majkával a LifeNetwork televízióban

Szily Nóra “Lélekbúvár” című műsorának ezúttal Majoros Péter “Majka” és Kőszegi András volt a vendége. A téma természetesen a márkaépítés volt, ezúttal a személyes márkákról beszéltünk. A beszélgetés ITT megnézhető / hallgatható!  

janosy-koszegi-brandtrend-bubee

15/09/15

BrandTrend kreatív koncepció és kivitelezés a Bubee márkának

Nyugat Európában a márkatanácsadó cégek megállnak a tanácsadási szakasznál. A koncepcionális és szabad kreatív gondolkodás valóban szerteágazó tudást és érzékenységet kíván. Kőszegi András és Dr.Jánosy Zsuzsanna – BrandTrend ügyvezetők A BrandTrend a márkatanácsadás, márka coaching folyamat után nyugat-európai szintű...

yamuna-hir

15/08/28

A BrandTrend által készített arculattal indul meghódítani Kínát a Yamuna

A BrandTrend által készített arculattal indul meghódítani Kínát a Yamuna, magyar kozmetikai termékeket gyártó vállalat. Innovatív, természetes, részletgazdag, sejtelmes, nemzetközi. A BrandTrend a logo és teljes arculat tervezésekor a Yamuna valós márkaértékeinek megtalálására és rendszerezésére alapozott. A Yamunában a hagyománytiszteletet,...

szingappur-egyetem-cim

15/08/15

BrandTrend szeminárium a Singapore Management University-n

Sustainable production and consumption címmel a DirectGreen és a BrandTrend közös szemináriumot tartott. A  fenntarthatóság márkaértékként való kezeléséről, a rendszerben való gondolkodás egyedüli működő útjáről és a fenntarthatósági storytellingről beszélt Kőszegi András előadásában. Szingapur  50 évvel ezelőtti függetlenedése óta Malaysiától a leggyorsabban fejlődő...

panpacific-conference

15/08/15

BrandTrend előadás Szingapúrban a World Brand Congress-en

Your time to be the gamechanger címmel előadást Kőszegi András márkainspirátor Szingapúrban.  Fenntarthatóság, leadership, storytelling, innováció.  A márkaépítés mai kihívásai láthatóan mindenütt ugyanazok más más hangsúlyokkal és aktualitásokkal. Ideje felismerni és az adhoc aktivitások helyett hozzáértőkkel építkezni.

singapore-brandtrend

15/08/03

BrandTrend szeminárium a Singapore Management University-n

2015. aug.13-án a BrandTrend is beszél a Singapore Management University-n rendezett szemináriumon, melynek tematikáját a BrandTrend és a directgreen közösen állította össze.

singapore-worldbrandcongress-brandtrend

15/08/03

BrandTrend előadás a szingapuri World Brand Congress-en

A World CSR Congress után a World Brand Congress-re is ( 2015. aug. 11-12. ) meghívást kapott és “NOW – Your time to be the gamechanger!”címmel előadást tart a BrandTrend.  

brandtrend-finanzminister-hjs

15/07/17

A BrandTrend-et fogadta az osztrák pénzügyminiszter

Július 14-én egy átfogó beszélgetésre fogadta a BrandTrend tulajdonos-ügyvezetőit, Dr. Jánosy Zsuzsannát és Kőszegi Andrást az osztrák pénzügyminiszter Dr. Hans Jörg Schelling. A beszélgetésen többek között szóba kerültek a fenntarthatóság, a márkázás, és az Európai Unió aktuális kérdései. Dr. Hans Jörg...

IMG_3969

15/05/27

BrandTrend előadás a Napi Gazdaság CSR konferenciáján

Május 26-án “CSV-Fenntartható üzleti modell – Mi következik a CSR után?” címmel rendezett konferenciát a Marriott Hotel-ben a Napi Gazdaság. Szakmai együttműködő partnerként a vezető előadásra a BrandTrend-et kérték fel. Az előadás címe: “Do You really want to change...

world-csr-congress-2015-janosy-koszegi-brandtrend

15/05/27

CSR tanácsadó testületben a BrandTrend

Dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András a BrandTrend „Sustainability Circle” modelljét az értékalapú dialógus fontosságáról a 2015-ös World CSR Congress-en bemutatta Mumbaiban. Kőszegi András a 2016-os World CSR Congress tanácsadó testület tagja lett.   A képen Dr. Jánosy Zsuzsanna, a...

parbeszed-1

15/04/29

Megjelent a “CSR Párbeszéd”, a Napi Gazdaság és a BrandTrend fenntarthatósági különkiadása

A mai gyorsan rohanó világban arról beszélünk, hogy milyen CSR programokkal lépjünk fel vállalatként az érintettek, fogyasztók felé, de a lényeg sokszor elsikkad. Tehát a valódi „miért”, amiért az utat keressük egymáshoz és minden érintetthez, fogyasztóhoz. A korszerű fenntarthatósági témamegközelítés...

kerekasztal

15/04/25

Meló-Diák-BrandTrend kerekasztal a pályakezdő munkaerő vállalati integrálásáért

A BrandTrend a Meló-Diák Iskolaszövetkeztnek a felsőoktatásban részt vevő fiatalok részvételével reprezentatív kutatást végez, hogy támogassa munkaerőpiaci érvényesülésüket, valamint a vállalatokhosszútávú gazdasági érvényesülését. A kutatást kerekasztalbeszélgetés előzte meg, melyet Kőszegi András vezetett.

india

15/04/24

BrandTrend cikk a CSR Times India szaklapban

Az hat, ami egyszerű. Brand storytelling és fenntarthatóság. A BrandTrend-től dr. Jánosy Zsuzsanna publikált a fentnathatósági történetmesélésről, az értékekre építő, egyszerű üzeneteket közvetítő márka sztorikról.

goodwine-borklub-brandtrend

15/04/23

A BrandTrend a GoodWine Üzleti Borklubban

Meghívást kapott a BrandTrend a GoodWine Üzleti Borklub asztalához. A téma aznap este természetesen a márkaépítés volt. R.kárpáti Péter, Cserpes István – Cserpes, Kőszegi András – BrandTrend, Kurdi Gábor – Bubee, Stump Miklós – Gróf Dégenfeld Szőlőbirtok

heti

15/04/14

BrandTrend márkatanácsadás a Heti Válaszban

Értékekre építenek. Ezzel a címmel jelent meg a Heti Válaszban interjú Kőszegi András és dr. Jánosy Zsuzsanna tulajdonos ügyvezetőkkel. A márkatanácsadás Magyarországon tradícióval nem rendelkező üzletág. Ennek esélyeiről és összefüggéseiről beszéltek a tulajdonosok.

brandtrend

15/04/12

Megújult a www.brandtrend.hu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure...

indiakep

15/02/26

BrandTrend előadás Indiában a World CSR Congress-en

Az Indiában megrendezett fenntarthatósági konferencián Magyarországról a BrandTrend márkatanácsadó vállalat, dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András tulajdonos ügyvezetők tartottak újszerű összefüggéseket bemutató előadást. A mai fogyasztói társadalomban alap orientáció elem a márka, a vállalatok számára új lehetőségeket és felelősséget...

medistance-hir

14/12/07

A Medistance egészségügyi márkáját gondolta újra fenntarthatóan a BrandTrend

A Medistance márka a fenntartható társadalmi lét és fejlődés, illetve a fenntartható egészségügy értékeinek hiteles, kompetens és értékteremtő képviselője. A BrandTrend a márkatanácsadás, márka coaching folyamat után elkészítette a Medistance új logóját és arculatát is, amivel a márka a...

andrassy-egyetem

14/06/25

Az Andrássy Egyetemen a BrandTrend

Felsőoktatási intézmények gyakran egy divatos névvel és egy trendinek gondolt arculatváltással megoldják a korszerű felsőoktatás kérdését. Valóban közéletinek, európainak, aktuálisnak, kritikusnak lenni és közben annak is tűnni nem egyszerű feladat egy olyan nagy reputációjú intézmény esetén, mint az Andrássy Egyetem....

ezacsr

14/04/30

Ez a CSR

A Mercedes-Benz gyárban megrendezett EZ A CSR 360 című konferencián mutatta be a BrandTrend Kőszegi András – Ez A CSR 51 felelős beszélgetés című könyvét. A szerzővel Kárász Róbert beszélgetett. “Azoknak, akik valóban szeretik a márkákat, és elkötelezettek a fenntartható...

schallaburg-cikk

13/11/28

“A márkák élete olyan, mint egy szappanopera.”

Igy idézett az osztrák sajtó Kőszegi András Brand Storytelling előadásából, melyet 2013. november 21-én a MarkenDialog ausztriai márkakonferencián adott elő Schallaburgban. A konferencián előadott még Friedrich Rödler, az osztrák Védjegyhivatal elnöke vagy Marcin Kotlowski, a W24 osztrák Tv csatorna...

fixtv

13/11/06

BrandTrend – Ez a branding a Fix Tv-ben

Megjelent Kőszegi András – Ez a branding – 51 márkás beszélgetés című interjúkötete a BrandTrend kiadásában. A márka adja a cég értékének jelentős részét,  de eközben gyakran a vállalatok a gyakorlatban egyre kevesebb figyelmet fordítanak gondozásukra. Hiszen a vállalati márka,...

btg

13/10/24

BrandTrend és a MarkenWertExperten együttműködési szerződése

A BrandTrend a kizárólagos magyarországi képviselője és licencpartnere az ausztriai MarkenWertExperten innováció díjas és 25 év know-how-t képviselő világszinten is vezető márkatanácsadó rendszerének. A BrandTrend és a MarkenWertExperten közös tudásával a vállalatok márkaépítése egyedülálló többletértékhez jut. A BrandTrend és...

brandbook

13/10/22

A Branded legyen Veled

A Meló-Diák hálózati találkozóján mutatta be közösen a BrandTrend és a Meló-Diák a márkacouching folyamat végét és a márkaépítés alapját képező márkakézikönyvet. A közös mű 1. példányait a BrandTrend tulajdonosainak dedikáltalta Marosi László tulajdonos ügyvezető igazgató.